Documentprocessen

Inefficiënte documentprocessen kosten bedrijven handenvol geld. Liever geeft OD Solutions hieraan een positieve draai; efficiënte documentprocessen kunnen bedrijven veel geld opleveren. Of besparen, net zoals u het wilt. We houden ons al jarenlang bezig met het verbeteren van de interne efficiency van bedrijven door documentprocessen te structureren en automatiseren aan de hand van workflowprocessen. Om daarvan een voorbeeld te geven zou u aan het ontvangen van een klachtenbrief kunnen denken. U wilt deze brief ongetwijfeld goed beantwoorden, maar daarvoor is een duidelijk proces nodig. Wat u wilt is de recente brief koppelen aan de oorspronkelijke klacht en deze data daarna doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling dan wel persoon. Vervolgens dient ook het antwoord aan dit dossier gekoppeld te worden. Dit proces is met de juiste software eenvoudig op te zetten.
We hebben voor de software vaste partners zoals IBM en Kofax en daarnaast hebben we de ervaring met het aanbieden van de juiste mix aan documentoplossingen bij klanten. Deze mix aan oplossingen zorgt ervoor dat uw medewerkers minder tijd bezig zijn met het verwerken, scannen of faxen van documenten. Bovendien zijn ze minder tijd kwijt aan het zoeken naar informatie in bedrijfscontent. Het maakt daarbij niet uit in elk type document de informatie staat die uw werknemers zoekt of welke extensie het document heeft. Door slim en gestructureerd gebruik te maken van de juiste tools verbetert u de efficiëntie van uw bedrijf.