Met OD-Search wordt uw websitezoekfunctie sterk verbeterd, wat zorgt voor hogere conversie en productverkoop. Klik hier voor meer informatie over OD-Search.
Automatiseer het sorteren van e-mails en verminder het personeelsbestand op klantenservice en administratie. Klik hier voor meer informatie
Versnel en vereenvoudig het WOO-proces door delen te automatiseren, conform wetgeving. Klik hier voor meer informatie
Maak uw handgeschreven archief doorzoekbaar voor het publiek en mensen met beperkingen. Breng geschiedenis naar de toekomst. Neem contact op voor info.
Besparen op werktijd en fouten? Anonimiseren van documenten kan snel en foutloos. Privacyproblemen behoren tot het verleden. Klik hier voor meer informatie
Voldoe aan de WCAG en zorg dat uw bestanden digitaal toegankelijk zijn voor iedereen. Een must voor elke organisatie, Klik hier voor meer informatie.
De Wet open overheid (Woo) is voor veel organisaties een lastige uitdaging. Dit heeft onder andere te maken met de samenkomst van 3 wetten namelijk; de AVG, de WDO die het pad kruisen van de Woo. Veel voorkomende uitdagingen in dit proces zijn: anonimiseren, digitale toegankelijkheid en ….
Kilometers Archief sorteren, automatisch Woo-documenten in de juiste categorie indelen of weten of binnenkomende mail een klacht, factuur of verzoek om informatie is? Met de autoclassificatie software is het mogelijk om vele uren saai handwerk overbodig….
Heeft u een zoekmachine op uw website staan die of lijsten van antwoorden geeft of nooit met het goede antwoord komt? Maak dan kennis met de 4@LL2B Zoek en Vind. Deze geeft antwoord op vragen alsof er een medewerker terug typt maar dan met de snelheid waarmee nog geen…
Digitalisering van de verwerking van miljoenen documenten volgens strikte regels.
Ongestructureerde en gestructureerde data worden verwerkt op één platform met een minimale uitval en korte doorlooptijd.
Tijdens het klantcontact zoekt een medewerker naar productspecificaties, contracten en garantiedocumenten in diverse databases.
Customer serviceafdelingen winnen veel tijd na de conversie van alle documenten naar searchable PDF.
Een internationale verzekeraar maakt online polissen op voor meerdere deelbedrijven. First-time right, flexibiliteit en gebruiksgemak staan voorop.
Met onze geïntegreerde software kan zij nu verschillende fontsets, logo’s en een digitale handtekening eenvoudig toevoegen.
Met onze kennis van documenten bieden wij waardevolle oplossingen om uw processen te optimaliseren, en daarmee de klanttevredenheid te verbeteren.
Als document expert brengen wij structuur in uw ongestructureerde informatie.
Voor ons bent u geen klant maar een partner. Wij staan voor samen sterker, samen verder!